Onhan siinä Avainlippu? Petra-keittiössä on.
Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn Liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon. Petra-keittiöt on kampanjassa mukana.
Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn Liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon. Petra-keittiöt on kampanjassa mukana.
Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä. Merkki voidaan myöntää tuotteelle, joka on valmistettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus tuotteen omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Petra-keittiöt on mukana Suomalaisen Työn Liiton Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjalla haluamme kertoa siitä kotimaisesta laadusta, jolla Petra-keittiösi valmistetaan.
Kolmevuotisella Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn Liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon.
”Tutkimustulokset kertovat, että suomalaiset haluavat tehdä arvopohjaisia valintoja. Tämä usein unohtuu ostopäätöshetkellä. Kampanjan avulla pysäytämme asiakkaan ostopäätöksen äärelle. Opetamme tarkastamaan ostotilanteessa, onko tuotteessa tai palvelussa Avainlippu. Näin autamme asiakkaita tekemään omien arvojensa mukaisia valintoja”, kertoo kampanjan projektipäällikkö Merja Mantila Suomalaisen Työn Liitosta.
Petra-keittiösi on kotimaista laatutyötä
Petra-keittiöt valmistetaan Lahden Nastolassa, Novartin tehtaalla. Tehdas on sijainnut samalla luonnonkauniilla paikalla jo 70 vuoden ajan. Olemme ylpeitä tekemästämme työstä. Katso videolta, mistä keittiösi matka alkaa kohti uutta kotiaan.
#OnhanSiinäAvainlippu #Avainlippu